Nekompletní zásilka / Jiné zboží
Zjistili jste po převzetí zboží, že jste obdrželi jiné zboží? Nebo zásilka byla nekompletní? Velmi nás to mrzí. Pokusíme se Vám reklamaci alespoň co nejvíc zjednodušit.
✔ Reklamace vyřídíme do 2-3 pracovních dnů od obdržení zboží.
✔ Doprava k nám i Vám zdarma.
✔ Do 14 dnů od převzetí zboží.
✔ Obal výrobku může být mechanicky poškozen, zboží nemusíte vracet v původním obalu.
✔ Zboží musí být nepoužité a čisté.
Jak reklamovat zboží?
1. Vyplňte jednoduchý reklamační formulář níže.
2. V případě potřeby, otázek a nejasností se v pracovní dny ozveme do 48 hodin a domluvíme se na detailech reklamace.
3. Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Zboží doporučujeme poslat přes:
- Českou poštu spolu s dokladem o koupi (faktura) na adresu:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Slovensko
- Zasilkovna.cz - zboží zabalte spolu s dokladem o koupi (faktura) a předejte na výdejním místě Zasilkovna.cz (ne Z-BOX) jako zpětnou zásilku s kódem 93267144. Vše potřebné již zařídí obsluha na pobočce. Vyžádejte si od obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.
Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s Nařízením GDPR a zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně v doplnění některých zákonů. Více informací naleznete zde.