Bezplatná výměna zboží do 30 dnů
Zjistili jste po převzetí zboží, že vám nepasuje na váš model? Velmi nás to mrzí. Pokusíme se Vám reklamaci alespoň co nejvíc zjednodušit.
Výměna je možná pouze při zakoupení položky „Bezplatná výměna zboží do 30 dnů" při nákupu.
✔ Reklamace vyřídíme do 2-3 pracovních dnů od obdržení zboží.
✔ Doprava k nám i Vám zdarma.
✔ Do 30 dnů od převzetí zboží.
✔ Obal výrobku může být mechanicky poškozen, zboží nemusíte vracet v původním obalu.
✔ Zboží musí být nepoužité a čisté.
Jak reklamovat zboží?
1. Vyplňte jednoduchý reklamační formulář níže.
2. V případě potřeby, otázek a nejasností se v pracovní dny ozveme do 48 hodin a domluvíme se na detailech reklamace
3. Důkladným zabalením zamezíte poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Zboží doporučujeme poslat přes:
- Zasilkovna.cz - zboží zabalte spolu s dokladem o koupi (faktura) a předejte na výdejním místě Zasilkovna.cz (ne Z-BOX) jako zpětnou zásilku s kódem 93267144. Vše potřebné již zařídí obsluha na pobočce. Vyžádejte si od obsluhy potvrzení o zaslání balíčku.
Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s Nařízením GDPR a zákonem č. 18/2018 Sb. o ochraně osobních údajů ao změně v doplnění některých zákonů. Více informací naleznete zde..