Reklamace
Výměna nebo reklamace zboží
Zjistili jste po převzetí zboží, že vám nepasuje na váš model? Velmi nás to mrzí. Pokusíme se Vám reklamaci alespoň co nejvíc zjednodušit.
✔ Reklamace vyřídíme do 2-3 pracovních dnů od obdržení zboží*
✔ Obal výrobku může být mechanicky poškozen, zboží nemusíte vracet v původním obalu.
✔ Zboží musí být nepoužité
*max do 14 dnů od převzetí zboží
Jak reklamovat zboží?
1. Vyplňte jednoduchý reklamační formulář níže.
2. V případě potřeby, otázek a nejasností se v pracovním dni ozveme do 48 hodin a domluvíme se na detailech reklamace.
3.Po přijetí zboží Vám pošleme správné příslušenství, vrátíme peníze, dopošleme chybějící zboží. (V případě vrácení peněz je třeba doplnit číslo účtu)
Jak poslat zboží?
- Balíček zadarmo odevzdejte na podacím místě Zasilkovna.cz jako zpětou zásilku s kódem 93267144, při výměně budete platit už jen poštovné na dobírku, dle ceníku (tj. 49Kč s DPH)
- Zboží zašlete na adresu Filip Trade Company s.r.o., Kragujevská 1, 010 01, Žilina, Slovenská republika, při výměně se neučtuje poplatek za doručení
- V případě, že se jedná o výměnu zboží, kde bylo nesprávné zboží zasláno námi, samozřejmě bude poštovné hrazeno naší stranou.
Jak zjistím, jaký mám model vysavače?
Odstoupení od smlouvy
Při odstoupení od smlouvy (do 14 dnů od převzetí objednávky) zašlete prosím zboží spolu s vyplněným FORMULÁREM NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY dostupným ZDE podle podmínek stanovených v bodě 7 obchodních podmínek nakupování na stránce www.4robot.cz